Sestavujeme Afirmace 2: příklady

“ Životní okolnosti mi nedovolují být zdravý.“
“ Jsem absolutně zdravý za jakýchkoliv okolností.“
“ Svůj život si uspořádávám tak, abych dokázal zůstat zdravý.“
“ Kvalitní léčba je drahá.“
“ Život mi přináší metody, které si mohu dovolit a jenž mě uzdraví.“
“ V Ostravě mají lidé často problémy s dýcháním.“
“ Dýchá se mi skvěle/Jsem zdravý všude, kde pobývám.“
“ Vybírám si pro život místa s čistým ovzduším.“
“ V práci je zas chřipka, za chvilku ji chytnu.“
“ Jsem absolutně zdravý/Mám silnou imunitu. Všichni mikrobi se mi vyhýbají.“
“ Nemám čas cvičit.“
“ Organizuji si svůj život tak, že mám čas na pravidelnou rozcvičku.“

“ Musím se napít, i když bych měl tělo chvilku od alkoholu nechat odpočinout“
“ Miluji své tělo a žiji s ním v souladu. Zříkám se alkoholu. (Mé rozhodnutí je silnější než mé chutě). „
“ Nemohu ji urazit, když si s tím dala takovou práci.
  Nějak tu hromadu jídla do sebe prostě nacpu.“
“ Děkuji za báječné jídlo. Jím jenom tolik, kolik mi prospívá.“
“ Musím ostatním ukázat, jak dobře umím vařit. „
“ Vařím skvěle. Jídlo dávám těm, kdo o něj mají zájem/jej dokáží ocenit.“
“ Hosty musím pořádně nakrmit, aby neměli pocit, že na nich šetřím.“
“ Dávám hostům dostatek jídla, ale servíruji je tak, aby si každý vzal na kolik má chuť.“
“ Dávám hostům právě tolik jídla, kolik je ku prospěchu jejich organismu. „
“ Zbytky se dojídají (za jakoukoliv cenu). „
“ Jím pouze věci prospěšné mému organismu. „
“ Vím, že to je nezdravé, ale když je to tak strašně dobré… „
“ Mé chutě se řídí potřebami mého organismu. Jím jen to, co mi prospívá. „
“ Chutnají mi jen věci prospěšné celému mému organismu. “

“ Nemohu odpočívat, když ostatní pracují. „
“ Zasloužím si odpočinek i práci. Ostatní mají svůj vlastní režim. „
“ Nemohu … Co si ostatní o mně pomyslí. „
“ Ať si každý myslí co chce. Dělám to co považuji za správné. „

“ Plánuji žít do 100 let. „
“ Budu žít tak dlouho, dokud mě to bude bavit. „
“ Od 60 se začnu pokládat za starého.“
“ Jsem stále mlád. „
“ Mé zdraví závisí výhradně na lékařích. „
“ Mé zdraví závisí pouze na mě. Daří se mi být zdravý. „
“ Mé zdraví závisí pouze na tom co chci. Chci být zdravý. „
(Tohle je způsob konstrukce s „chci“ použitelný i pro normální afirmace, ale osobně bych ho moc nezneužíval, může to být ošemetné😉 )

“ Chci být zdravý, protože budu moci to a ono. „
“ Nejsem ochotný vynaložit pro získání zdraví výrazné úsilí. „
“ Jsem ochotný vynaložit pro získání zdraví i výrazné úsilí. „
“ Pro obnovu zdraví jsem ochoten navštěvovat lékaře, jíst prášky. „
“ Pro obnovu zdraví jsem ochoten udělat co je potřeba. „

“ Kouření škodí zdraví. „
“ Mé tělo si bez problémů poradí s cigaretovým kouřem. „
“ Kouření má na mé zdraví pouze dobrý vliv. „

Nenabádám ke kouření, ale pokud už si „musíte“ zapálit, tak podobná afirmace dokáže minimalizovat možné škodlivé účinky. Cigaretám se vyhýbám od doby, co se provalilo, že tabákové společnosti cpou do filtrů radioaktivní polonium (odpad) – museli to přiznat, ale přidávat ho můžou pořád. (Štítná žláza + radioaktivita = imunita v …… ).
Kromě toho všechen ten bordel co přidávají do tabáku…

Když cigaretu, tak jedině ručně baleného Javanse bez filtru🙂
A nebo ještě lépe: blbu-vzdornou dýmku😉
(u vodní je blbý alobal, ale jinak se dá🙂 )

Rozhodně vyzkoušejte imaginární cigaretu (prostě si jen představíte, že máte v ruce cigaretu, jinak všechno při starém) – má téměř srovnatelné účinky s cigaretou, ale je zadarmo a (téměř :)) neškodná… ten intenzivnější proud vzduchu má taky něco do sebe😉

“ Jsem absolutně zdravý, mladý, šťastný a věčný a to od teď. „

Napsat komentář

