Dýchání 1: prodlevy

Ať už použijeme techniku využívající intenzivního, omezeného, nebo přerušovaného (s prodlevami) dýchání:
správným provedením (a důvěrou v metodu) se lze dopracovat k velice zajímavým výsledkům.

Na vzduch je navázána energie – jejím dávkováním, omezením, nebo přebytkem lze dosáhnout specifických účinků.
Poslední dva znamenají určitý nátlak na tělo (vznik „kritické“ situace – boj o přežití) – tělo musí aktivovat určité mechanizmy, aby se s nastalou situací nějak vypořádalo.

Uprostřed přírody má vzduch naprosto jinou kvalitu, než městský (resp. lesní vzduch má záporný náboj – pro lidi silně konstruktivní, městský je nabitý kladnou / mrtvou / nevyužitelnou energií).

Proto se ve městech využívá ionizátorů (které ovšem zamoří okolí silným EM polem). Takovou levnou náhradou je obyčejný ocet.
Nalijte do sklenice, postavte do ložnice.
Prokáže vám podobnou službu a je téměř zadarmo.

Pro doplnění energie se hodí jedna z nejjednodušších prodlevových technik – dýchání do trojúhelníka: 

Nádech, zadržení dechu, výdech. Po výdechu není prodleva – okamžitě se pomalu zhluboka nadechujeme. Každý krok by měl ze začátku trvat 6-8 sekund. Interval se postupně prodlužuje. Nebojte se experimentovat – osobně jsem zkoušel i 2-3 [s]😉
Pravidelnost je důležitá, ale neberte to příliš vážně, hlavně se nestresujte jestli „to bylo 5 nebo 7 sekund? Co když to teď nebude fungovat?“, uklidním vás, bude😉 Časy stačí dodržovat „by vočko“, není důvod to nějak hrotit.

Dobré po ránu, nebo pro rychlé dodání energie – před spaním byste se mohli nabít tak, že byste nemuseli usnout, ale vyzkoušejte si to a ověřte praxí😉

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s